مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:052022-01-01سياسي

ساده زیستی شهید سلیمانی در تراز یک مسئول انقلابی بود


ساده زیستی سردار شهید سلیمانی در تراز خصوصیات یک مسئول انقلابی بود.

- ، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: یکی از مهمترین خصوصیات شهید سلیمانی که او را تبدیل به یک مسئول در تراز انقلاب کرد، ساده زیستی او بود.

وی افزود: منزل قدیمی حاج قاسم در کرمان توسط این سردار بزرگ اسلام وقف شد تا برای مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) مورد استفاده قرار گیرد.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه بسیاری از مدیران و مسئولان پس از شهادت وی از سادگی منزل این شهید گرانقدر متعجب شده بودند، تصریح کرد: سادگی در منزل حاج قاسم موج می زد که این نشان از اهمیت شهید سلیمانی به ساده زیستی به ویژه در بین مدیران و مسئولان داشت.

تقید به شرع و آموزه های دینی از خصوصیات بارز شهید سلیمانی وی یکی دیگر از خصوصیات بارز شهید سلیمانی را تقید به شرع و آموزه های دینی دانست و گفت: شهید سلیمانی تاکید داشت حتی اگر به شهر و یا روستایی وارد می شویم و از منزلی استفاده می کنیم اجاره آن پرداخت شود.

صفاری با اشاره به اینکه در برخی موارد حتی مقدار اجاره بهای این منازل با مقداری بیش از عرف آن منطقه پرداخت می شد، افزود: نمونه ای از این خصوصیت را در نامه ای از شهید سلیمانی دید که خطاب به یکی از صاحب خانه ها در سوریه نوشته بود و این نامه در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده زیستی شهید سلیمانی در تراز یک مسئول انقلابی بود

ساده زیستی شهید سلیمانی در تراز یک مسئول انقلابی بود