مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:152022-01-01سياسي

کوهریگ مهریز از خطر مرگ تدریجی نجات می یابد


رییس شورای اسلامی شهر مهریز با اعلام خبر ساماندهی سه مجموعه تفریحی گردشگری این شهر تا قبل از نوروز 1401، از آسیب شناسی مجموعه طبیعی کوهریک با همکاری دانشگاه یزد و رفع خطر مرگ تدریجی آن خبر داد.

- سیدمحمد امین بیدکی در نشست با خبرنگاران گفت: ساماندهی سه مجموعه تفریحی گردشگری در شهر مهریز از اولویت طرح های شهرداری تا پایان سال جاری برای ایام نوروز است.

وی در این مورد تصریح کرد: فضاسازی پارک کوثر مهریز با نظر طراح کشوری مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه در این مورد اقدام خواهیم کرد تا در ایام نوروز خدمات بهتری به میهمانان و همشهریان مهریزی ارائه شود.

بیدکی از آسیب شناسی مجموعه کوهریگ مهریز نیز خبر داد و اظهار کرد: با همکاری دانشگاه یزد نسبت به آسیب شناسی این مجموعه طبیعی و رفع خطر مرگ تدریجی آن تا پایان امسال اقدام می شود.

وی در ادامه به فضا سازی پارک سرو منگاباد و محافظت از درخت سرو این پارک به عنوان قدیمی ترین موجود زنده در مهریز نیز تا پایان سال خبر داد.

رییس شورای شهر مهریز در پایان هم به راه اندازی پایانه حمل و نقل مسافربری درون شهری و میدان میوه و تره بار مهریز در آینده نزدیک اشاره کرد.

علیرضا عرشیان شهردار مهریز هم در این نشست به اهمیت همکاری مردم و مسئولان با این مجموعه و شورای شهر اشاره کرد و با قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهریگ مهریز از خطر مرگ تدریجی نجات می یابد

کوهریگ مهریز از خطر مرگ تدریجی نجات می یابد