مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 10:052022-01-01اقتصادي

توزیع 2 میلیون تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایر در دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین دماوندی نژاد صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهارکرد: تمام تلاش ما بر این است که تولیدکننده بخش کشاورزی مقاوم در عرصه باقی بماند تا در سفره های ایرانی شاهد محصولات و دست .

- معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دو میلیون تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایر طی سه ماه گذشته، توزیع شد، گفت: مدل کشاورزی تجاری باید گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین دماوندی نژاد صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهارکرد: تمام تلاش ما بر این است که تولیدکننده بخش کشاورزی مقاوم در عرصه باقی بماند تا در سفره های ایرانی شاهد محصولات و دست رنج کشاورزان و دامداران ایران زمین باشیم.

معاون امور تولیدات دام وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: اگر به دنبال رونق در بخش کشاورزی هستیم باید از معدل معیشتی در این بخش به سمت مدل کشاورزی تجاری و بازرگانی برویم.

دماوندی نژاد با اشاره به اینکه در مدل معیشتی خشکسالی ها و تغییر اقلیم ها مصائب زیادی را پیش روی ما قرار می دهد، ادامه داد:، اما در مدل تجاری این آسیب ها کاهش می یابد و از این جهت ریل گذاری ما باید به سمت کشاورزی تجاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 میلیون تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایر در دولت سیزدهم

توزیع 2 میلیون تن نهاده بین دامداران روستایی و عشایر در دولت سیزدهم