مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:302022-01-01سياسي

ویژگی های حاج قاسم از زبان ابوعلی/ مردم محوری باور شهید سلیمانی بود


ابوعلی یکی از رزمندگان یزدی مدافع حرم با بیان این که حاج قاسم نماد بارز یک انسان تربیت شده در تراز انقلاب و مکتب اسلام ناب محمدی است و می تواند به عنوان الگویی موثر برای تمام افراد جامعه مطرح باشد، - ابوعلی، یکی از رزمندگان جوان مدافع حرم در خصوص ویژگی های رفتاری حاج قاسم به خبرنگار فارس در یزد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مردمی و اعتقاد به جوانان از جمله مهمترین ویژگی رفتاری شهید سلیمانی بود.

وی افزود: حاج قاسم در جریان سیل خوزستان به خوبی توانست با بسیج کردن به موقع ظرفیت مردمی بسیاری از بحران ها در این منطقه را خنثی کند و این نشانه درستی باور و اعتقاد سردار سلیمانی است.

این رزمنده مدافع حرم بسیج کردن نیروهای مردمی در سوریه، لبنان، عراق و یمن را از دیگر نمادهای تفکر انقلابی و جهادی حاج قاسم سلیمانی عنوان کردو گفت: شهید سلیمانی به هیچ عنوان اعتقاد نداشت که برای دفاع از انقلاب باید پشت مرزهای کشور منتظر دشمن ماند، به همین منظور با مدیریتی کارآمد کیلومترها جلوتر از مرز ایران به مصاف دشمنان دین می رفت و با توکل به خدا و اعتماد به حقانیت اسلام ناب محمدی فاتح میادین می شد.

ابوعلی با بیان این که نگاه حاج قاسم صرفاً ملی نبود تأکید کرد: آن چیزی که من از رفتار و مدیریت شهید سلیمانی برداشت کردم ایشان در همه حال منافع ملی را در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های حاج قاسم از زبان ابوعلی/ مردم محوری باور شهید سلیمانی بود

ویژگی های حاج قاسم از زبان ابوعلی/ مردم محوری باور شهید سلیمانی بود