مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:502022-01-01اقتصادي

معطلی 2 ساله برای تغییر کاربری «پارسیلون» / 50 درصد از سنگبری ها فعال هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به معطلی دو ساله برای تغییر کاربری و تبدیل به منطقه ویژه شدن «پارسیلون»، گفت: کمتر از 50 درصد از سنگ بری های لرستان فعال هستند.

- ، علی آشتاب امروز شنبه در جلسه بررسی طرح های اقتصادی لرستان با حضور دبیر عالی اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: لرستان علی رغم برخورداری از قابلیت ها و ظرفیت های خوب در حوزه های مختلف اقتصادی دارد، اما از نظر اشتغال مشکلاتی دارد.

آسیب به 47 درصد از اشتغال لرستان وی عنوان کرد: دو عامل در سال های اخیر مزید بر علت شد، یکی سیل سال 98 که کلی از امکانات، زیرساخت ها و توانمندی های استان را از بین برد، به طوری که تلمبه خانه و پمپاژهای آماده افتتاح به واسطه سیل از بین رفتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ، به بیش از 24 هزار بنگاه با همکاری سیستم بانکی تسهیلاتی بالغ بر 200 میلیارد تومان پرداخت شد.

عدم تکمیل برخی از طرح های اشتغال روستایی و عشایر وی با اشاره به اجرای طرح هایی اشتغال روستاییان و عشایر در راستای حمایت از اقتصاد روستا و ایجاد اشتغال، گفت: با تلاشی که صورت گرفت بیش از هزار و 400 طرح با 334 میلیارد تومان از ظرفیت اشتغال روستایی استفاده شد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای پنج هزار و 800 نفر فراهم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 2 ساله برای تغییر کاربری «پارسیلون» / 50 درصد از سنگبری ها فعال هستند

معطلی 2 ساله برای تغییر کاربری «پارسیلون» / 50 درصد از سنگبری ها فعال هستند