مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 08:152022-01-01دانش

دو آزمایشگاه پیام نور کردستان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد


رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: 2 آزمایشگاه این دانشگاه به دلیل داشتن شرایط لازم به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور درآمدند.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: 2 آزمایشگاه این دانشگاه به دلیل داشتن شرایط لازم به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور درآمدند.

دکتر یعقوب احمدی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی پیام نور سنندج و آزمایشگاه زیست فناوری مرکز بیجار عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شدند.

وی با اشاره به اینکه عضویت در این شبکه آزمایشگاهی مستلزم داشتن شرایطی است، اضافه کرد: بعد از عضویت هم هر آزمایشگاه متعهد می شود براساس دستورالعمل فعالیت در این شبکه عمل کند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی هم به طور سالانه حمایت های لازم را به اعضای خود ارائه می کند، گفت: این حمایت ها در راستای تشویق مراکز به بهره مندی بهتر و بیشتر از ظرفیت ها و تجهیزات خود و همچنین تسهیل انتقال دانش و تجارب آزمایشگاهی بین مراکز عضو ارائه می شود.

احمدی بیان کرد: براساس آنچه اعلام شده در این شبکه خدمات آزمایشگاهی مختلفی در حوزه های مهندسی، پزشکی، علوم پایه، کشاورزی، بیوتکنولوژی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو آزمایشگاه پیام نور کردستان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد

دو آزمایشگاه پیام نور کردستان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد