مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:152022-01-01اقتصادي

500 کودک در البرز سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه دریافت کردند


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرزگفت: 500 کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت کردند.

- ایسنا/البرز معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرزگفت: 500 کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل فلاح قنبری روز شنبه 11 دی ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوءتغذیه است، گفت: طی 9 ماهه امسال 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلا به سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می کنند افزود: 500 کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت کردند.

فلاح قنبری با تأکید بر اینکه تهیّه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می شود گفت: ارزش هر سبد غذایی توزیع شده بین مشمولین طرح 100 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 کودک در البرز سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه دریافت کردند

500 کودک در البرز سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه دریافت کردند