مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:452022-01-01سياسي

تشرف بیش از 1000 زائر پیاده داخلی و خارجی به مشهد در دهه دوم فاطمیه


سخنگوی جمعیت خدمت گزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: بیش از 1000 زائر پیاده داخلی و خارجی در قالب چندین کاروان زیارتی از روز شنبه، 11 دی ماه، - ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمت گزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: بیش از 1000 زائر پیاده داخلی و خارجی در قالب چندین کاروان زیارتی از روز شنبه، 11 دی ماه، به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) از قدمگاه عازم مشهد می شوند.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام زائران این کاروان ها مرد هستند که طی روزهای آتی مسیر نیشابور به مشهد را پیاده طی خواهند کرد تا در شب شهادت حضرت زهرا(س) برای عرض ارادت و تسلیت به محضر امام رضا(ع) در مشهد حضور داشته باشند.

وی گفت: ایستگاه های صلواتی بینالود، مسجد امام حسن مجتبی(ع)، سالار زینب(س)، جوادالائمه(ع)، رباط خاکستری، میراث فرهنگی و مجموعه بزرگ امام هادی(ع) محل پذیرایی و اسکان زائران خواهد بود.

سخنگوی جمعیت خدمت گزار زائران پیاده امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: همچنین 47 زائر پیاده عراقی که 34 روزه مسیر کربلا تا مشهد را طی می کنند، همراه با سایر مشتاقان زیارت امام هشتم در روزهای آینده به مشهد خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف بیش از 1000 زائر پیاده داخلی و خارجی به مشهد در دهه دوم فاطمیه

تشرف بیش از 1000 زائر پیاده داخلی و خارجی به مشهد در دهه دوم فاطمیه