مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:352022-01-01حوادث

نجات توله شیر از دست قاچاقچیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا ساجدین، رییس مرکز سایبری یگان حفاظت محیط زیست با انتشار مطلبی در صفحه خود از نجات یک قلاده توله شیر هنگام خروج از کشور خبر داد و نوشت: - مأموران یگان حفاظت محیط زیست، یک قلاده توله شیر را در مرز سردشت کشف کرده و آن را از دست قاچاقچیان نجات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا ساجدین، رییس مرکز سایبری یگان حفاظت محیط زیست با انتشار مطلبی در صفحه خود از نجات یک قلاده توله شیر هنگام خروج از کشور خبر داد و نوشت: با دریافت گزارشی مبنی بر احتمال خروج یک محموله قاچاق حیات وحش از مرز های استان آذربایجان غربی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست و اقدام هنگ مرزی و نیرو های اطلاعاتی و دستور دادستان عمومی سردشت، قاچاقچیان حین خروج از نقطه صفر مرزی شناسایی و با مشاهده مأموران و به جای گذاشتن محموله قاچاق، با استفاده از شرایط کوهستانی منطقه و تاریکی شب، از محل متواری شدند.

رییس مرکز سایبری یگان حفاظت محیط زیست توضیح داد: در این عملیات مأموران یگان حفاظت محیط زیست، یک قلاده توله شیر را کشف کرده و در این زمینه سه نفر شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات توله شیر از دست قاچاقچیان

نجات توله شیر از دست قاچاقچیان