مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 04:502022-01-01اقتصادي

خانی: شرکت های زیان ده دولتی نباید بودجه بالایی دریافت کنند


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، تاکید کرد: شرکت هایی نظیر شستا که در حقیقت دولتی بوده و تنها 5 درصد انان برای دولت سود ده هستند، نباید از بودجه بالایی برخوردار شوند.

- یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، تاکید کرد: شرکت هایی نظیر شستا که در حقیقت دولتی بوده و تنها 5 درصد انان برای دولت سود ده هستند، نباید از بودجه بالایی برخوردار شوند.

علی اصغرخانی در گفت و گو با ایسنا، درباره نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال 1401، بیان کرد: در مجموع لایحه بودجه سال 1401 نسبت به لایحه بودجه سال گذشته متفاوت است، در بودجه سال های قبل چندین هزار ردیف پیش بینی می شد اما در این لایحه به طور چشم گیری ردیف های بودجه کاهش یافته است.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در ادامه اظهار کرد: اما یکی از نکات مهمی که در بررسی لایحه بودجه در بخش هزینه ای باید مورد توجه قرار گیرد این است که باید تکلیف شرکت هایی که به عنوان خصوصی _ دولتی بوده اما در واقع دولتی هستند نظیر شستا مشخص شود.

اکثر این شرکت ها زیان ده بوده ولی سال گذشته 120 هزار میلیارد تومان برای این شرکت ها پیش بینی شد و امسال نیز مبلغ بیشتری برای آنان پیش بینی شده است.

از نظر ما این شرکت ها باید سود دهی داشته باشند اما اکنون زیان ده هستند و تنها 5 درصد آنان سود ده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانی: شرکت های زیان ده دولتی نباید بودجه بالایی دریافت کنند

خانی: شرکت های زیان ده دولتی نباید بودجه بالایی دریافت کنند