مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 21:452021-12-31بين الملل

شمار مبتلایان جهانی کرونا از 287 میلیون نفر گذشت


گزارش مراکز رسمی نشان می دهد، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا بعدازظهر جمعه به 287 میلیون و 34 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورلد میترز (worldometers) که جدید ترین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می کند، آمار مرگ و میر جهانی کرونا به 5 میلیون و 449 هزار نفر رسیده است.

براساس آمار های وب سایت ورلد میترز، آمریکا، هند، برزیل، انگلیس، روسیه و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

آمریکا به رغم انجام واکسیناسیون های گسترده در ماه های اخیر با شیوع سویه جدید اومیکرون با روند صعودی مبتلایان همراه بوده است بطوری که در 24 ساعت گذشته یک هزار و 362 بیمار کرونایی در این کشور جان خود را از دست دادند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون 55 میلیون و 252 هزار 823 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و 845 هزار و 745 نیز جان خود را از دست داده اند.

در حوزه اروپا نیز با شیوع سویه جدید اومیکرون روند مبتلایان در هفته های اخیر به شدت در فرانسه روند صعودی داشته است، بطوریکه این کشور ترکیه را در لیست ششم بیشترین تعداد مبتلایان کنار زد و هم اکنون بعد از روسیه بیشترین بیمار مبتلا به کرونا در سطح جهانی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان جهانی کرونا از 287 میلیون نفر گذشت

شمار مبتلایان جهانی کرونا از 287 میلیون نفر گذشت