مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:252021-12-31سياسي

جامعه امروز نیازمند امثال شهید سلیمانی هاست


شهید سلیمانی انسانی شجاع، دلسوز، ولایی، بصیر و دارای مدیریت قوی بود و جامعه امروز ما نیازمند امثال شهید سلیمانی هاست.

- ، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) مدافع واقعی ولایت بودند و از جان خود نیز در این مسیر دریغ نکردند.

وی همچنین با گرامیداشت یوم الله 9 دی و با اشاره به وقایع سال 88 بیان کرد: عده ای بر این باورند که در آن زمان دعوا بر سر قدرت بود در حالی که اینگونه نیست و دعوا بر سر بود و نبود نظام اسلامی بود.

محمدی ادامه داد: هرکس حوادث سال 88 را به شکل دیگری تحلیل می کند و وقوع این حوادث را به خاطر جنگ قدرت می داند، بی بصیرت است.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز 12 دی ماه، مصادف با سالگرد درگذشت علامه مصباح یزدی است، اظهار داشت: علامه مصباح یزدی از نوادر روزگار بود و در عصر حاضر نظیر ایشان را به سختی می توان پیدا کرد زیرا ایشان علاوه بر تقوا و بصیرت و مدیریت، مسلط به فلسفه شرق و غرب و جامع علوم بود.

وی همچنین سالروز شهادت سردار سلیمانی را نیز گرامی داشت و گفت: به نظر من ایشان تنها کسی است که می شود گفت برازنده قرار گرفتن در زمره 313 یار امام زمان (عج) است زیرا او فردی شجاع، مدیر، مدبر، ولایتمدار و دلسوز برای نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه امروز نیازمند امثال شهید سلیمانی هاست

جامعه امروز نیازمند امثال شهید سلیمانی هاست