مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:102021-12-31سياسي

بانیان وضع موجود کشور باید محاکمه شوند


امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر اینکه بانیان وضع موجود کشور باید محاکمه شوند، گفت: در بین مدیران پیشین هم افراد دلسوز و خادم به مردم نیز حضور داشتند که قدردان آنها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهار کرد: عمر حاج قاسم سلیمانی خدمت به مردم و اخلاص در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، حکمت است افزود: حکمت شناختی است که فرد توسط آن می تواند پشت پرده ها و حجاب های معنوی را ببیند.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: حکمت باعث خواهد شد تا انسان آینده را ببیند و حاج قاسم نیز به عنوان فرزند مکتب امام، با بصیرت خود آینده را می دید و در مسیر انقلاب حرکت کرد.

وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی مکتب کنترل هوای نفس است عنوان کرد: حاج قاسم یک نماد است و شهادتش یک نقطه تاریخی برای انقلاب محسوب می شود.

خطیب این هفته نماز جمعه قزوین با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک قهرمان ملی نیست عنوان کرد: شهید سلیمانی نماد نصرت امام و ولی جامعه بوده و تمام زندگی خود را صرف اجرای فرامین ولایت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند حرکت دولت سیزدهم بیان کرد: در شرایطی که دولت به دنبال تغییر ریل و مسیر کشور است مشکلات زیادی وجود دارد و نیاز است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان وضع موجود کشور باید محاکمه شوند

بانیان وضع موجود کشور باید محاکمه شوند