مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:152021-12-31سياسي

سردار سلیمانی پازل دفع شر دشمن را از انقلاب اسلامی کامل کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سردار سلیمانی همچون جدش امام راحل در تحکیم حاکمیت ملی و تکمیل پازل دفع شر دشمن کار بی نظیر و ماندگاری را انجام داد.

- ، آیت الله سید حسن در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با بیان اینکه خداوند به بعضی از انسان ها توفیق بزرگی می دهد که عظمت آن قابل وصف نیست، اظهار کرد: حضرت امام که طومار 2500 ساله شاهنشاهی را برچید و حاکمیت ملی را به مردم ما اهدا و تمامیت ارضی کشور را حفظ و کشور را از سرازیری نجات داد از جمله آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نیز مصداق دیگر این نوع انسان ها است که خداوند با دست او بدترین شر روزگار یعنی داعش را دفع کرد او جان میلیون ها انسان را نجات داد داعش شاهکار بزرگ غرب برای تخریب اسلام و تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی منطقه بود.

آیت الله عاملی ادامه داد: قوی ترین سرویس های جاسوسی و مراکز تحقیقاتی جمع شده و داعش را با فکر سلفی و وهابی در نسخه بسیار تندر رو طراحی کرده بودند که اگر طرح آنها می گرفت اسراییل برای همیشه راحت می شد و کشورهای منطقه تا پنجاه سال دیگر هم خودشان را پیدا نمی کردند.

وی گفت: همچنان که سوریه و عراق تا پنجاه سال دیگر هم نمی توانند خرابی ها را بازسازی کنند و صد البته که تلفات انسانی قابل جبران نیست نوع عملیات داعش کاملاً نشان می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی پازل دفع شر دشمن را از انقلاب اسلامی کامل کرد

سردار سلیمانی پازل دفع شر دشمن را از انقلاب اسلامی کامل کرد