مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:002021-12-31سياسي

سردار سلیمانی برازنده ی قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان(عج) است


امام جمعه موقت یزد سردار شهید سلیمانی را از عجوبه های زمان و برازنده ی قرار گرفتن در جمع 313 نفر یاران امام زمان(عج) دانست.

- سردار سلیمانی برازنده ی قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان(عج) است ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد سردار شهید سلیمانی را از عجوبه های زمان و برازنده ی قرار گرفتن در جمع 313 نفر یاران امام زمان(عج) دانست.

آیت الله سید ناصر محمدی امروز جمعه دهم دیماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد ضمن سفارش نمازگزارن به رعایت تقوی الهی، سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی در دوزادهم دیماه را گرامیداشت و تصریح کرد: علامه مصباح یزدی از نوادر روزگار بود به طوری که شاید هر یک یا دو قرن یکبار شاهد ظهور امثال چنین بزرگمردانی که برخودار از اینچنین تقوی، علم و بصیرتی هستند، باشیم.

وی در ادامه به فرارسیدن سیزدهم دیماه سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره و عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی از عجوبه های زمانه و برازنده ی قرار گرفتن در جمع یکی از 313 نفر یاران امام زمان(عج) است.

وی این سردار دلها را فردی مخلص، مدیر و مدبیر، ولایت مدار و متدبر دانست که با خصائش از مرزهای اسلامی فراتر رفته و بعضاً دل های غیرمسلمانان را نیز تسخیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی برازنده ی قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان(عج) است

سردار سلیمانی برازنده ی قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان(عج) است