مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:152021-12-31سياسي

خیال باطل دشمن در حذف سردار سلیمانی/ «حاج قاسم» بعد از شهادت بیشتر معرفی شد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ما با دشمن احمقی روبرو هستیم که گمان کرد فرمانده را از میان برداشته در حالی که سردار سلیمانی پس از شهادت بیشتر معرفی و شکوفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مناسبت فاطمیه دوم را در پیش داریم، گفت: این ایام فرصت مناسبی است که حضرت زهرا(س) آنگونه که هست شناخته شود که متأسفانه تا کنون هنوز این بانو را نشناختیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: آیت الله مصباح در سخنان خود دارد که اگر حضرت زهرا(س) اینگونه قیام نمی کرد ما هنوز حضرت علی(ع) را نشناخته بودیم، نقش حضرت زهرا(س) اینجاست پس فاطمیه که یعنی حقانیت علی و اولاد علی را درک کنیم و هرچه بیشتر خود را به این راه مستقیم متصل کنیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: عمر در حال گذر است و باید دقت کنیم این عمر را کجا و در چه راهی صرف می کنیم توجه داشته باشیم که به بطالت و در راه غیر از خدا هزینه نشویم.

خداوند برای حاج قاسم تلافی کرد وی با اشاره به روز 13 دی ماه روز مقاومت، ادامه داد: شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد و در نهایت محبوب خدا شد و خدا چنان برایش تلافی کرد و به راهش، قلمش و سخنانش برکت داد که بعد از شهادتش هم مردم سر سفره مکتبش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال باطل دشمن در حذف سردار سلیمانی/ «حاج قاسم» بعد از شهادت بیشتر معرفی شد

خیال باطل دشمن در حذف سردار سلیمانی/ «حاج قاسم» بعد از شهادت بیشتر معرفی شد