مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 08:552021-12-31سياسي

اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی همدان با بیان اینکه اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست گفت: مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی هزاره ای برای دفاع از حرم آل الله خدمت می کرد، با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

شهید هزاره ای از تیپ فاطمیون بود.

این شهید بزرگوار در تاریخ یکم فروردین ماه سال 63 چشم به جهان گشود و در درگیری با گروه های تروریستی در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در تاریخ بیستم آبان ماه 92 به شهادت رسید.

مهدی باب الحوائجی در این دیدار با بیان اینکه ما به خانواده محترم شهدا افتخار می کنیم اظهار کرد: ما  مدیون شهدا و خانواده آنها که بستر و فرهنگ شهادت را مهیا کردند تا امروز ما به معنویتی برسیم که در جهان اثرگذار باشیم، هستیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در راه جهاد و دفاع از امنیت این مرز و بوم قدم نهادند و در این راه به شهادت رسیدند، بالاترین درجه در نزد خداوند را دارند افزود: خانواده های شهدا نیز در نزد خدا از جایگاه ویژه و منزلت والا و گرانقدری برخوردارند و بی شک به آنها توجه مضاعف تری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست

اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست