مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 04:252021-12-31سياسي

درباره فعالیت رسانه ای سردار سلیمانی چه می دانید؟


سردار سلیمانی در جریان کنگره شهدای کرمان، نشریه ای با عنوان ثارالله منتشر و در آن خاطرات رزمندگان و حتی مطالبه گری از مسئولین را چاپ می کرد؛ - ایسنا/قزوین سردبیر سابق نشریه ثارالله گفت: سردار سلیمانی در جریان کنگره شهدای کرمان، نشریه ای با عنوان ثارالله منتشر و در آن خاطرات رزمندگان و حتی مطالبه گری از مسئولین را چاپ می کرد؛ درواقع سردار مدیر مسئول آن نشریه بود و بنده نیز به عنوان سردبیر در آن مجموعه ایفای نقش می کردم؛ این نشریه 17 سال توسط حاج قاسم اداره شد.

سید ابراهیم یزدی نژاد در نشست مجازی رسانه و مکتب شهید سلیمانی که توسط بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سال 74 کنگره شهدای کرمان برگزار شد، سردار قاسم سلیمانی دبیر کنگره بود و همه دستگاه ها و نهادهای موثر را بسیج کرد تا این کنگره برگزار شود.

وی ادامه داد: سردار در کنگره 6500 شهید کرمان کارهای عظیمی انجام داد که این برنامه ها همچنان نیز به روز می شوند؛ ساخت موزه دفاع مقدس، ساخت تندیس شهدای سردار کرمان و نصب آن در شهرها از اقدامات ماندگار کنگره شهدای کرمان بود.

سردبیر سابق نشریه ثارالله خاطرنشان کرد: در جریان کنگره 6500 شهید کرمان، نشریه ای با عنوان ثارالله منتشر و در آن خاطرات رزمندگان و حتی مطالبه گری از مسئولین چاپ شد؛ سردار سلیمانی مدیر مسئول آن بود و بنده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره فعالیت رسانه ای سردار سلیمانی چه می دانید؟

درباره فعالیت رسانه ای سردار سلیمانی چه می دانید؟