مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 20:052021-12-30سياسي

حاج قاسم چهره شاخص جهان اسلام بود/ مکتب شهید سلیمانی بین المللی است


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت:شخصیت شهید سلیمانی در کل جهان اسلام بی نظیر بود چرا که وی در مقابل بزرگترین توطئه دشمن ایستاد و مکتب سلیمانی نه در ایران که در جهان مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مواجه بودیم شاید در دهه اول انقلاب این مثلث زیاد نمود نداشته است اما در هر برنامه و فتنه ای که علیه کشورمان صورت گرفته بحث تفکر صهیونیستی، پول سعودی و نیروهای عمل کننده آمریکایی در این وجود دارد.

 وی افزود: ما در کشور یک مثلث دیگر هم داریم که این مثلث خطرناک تر از مثلث اول است، مثلث نفوذ، نفاق و فساد است که ما باید هرلحظه در کشور با این مثلث مقابله کنیم، تا امروز جریان های زیادی خواسته اند که برای کشور از طریق نفوذ، نفاق و فساد مشکل آفرینی بکنند اما حضور مردم در میدان و همراهی با ولایت باعث شده این فتنه ها در کشور راه به جایی نبرد.

مالکی در خصوص فتنه 88 گفت: در یوم الله نهم دی یک حماسه ماندگاری در کشور صورت گرفت که مردم فتنه را پس زده و بین ملت و رهبری یک اتصال ویژه ای صورت گرفت، ملت نشان داد که می تواند خودش مشکل خودش را حل کند و امروز هم با توجه به اینکه در کشور همدلی وجود دارد باید دست به دست هم داد تا گره ها رفع و مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم چهره شاخص جهان اسلام بود/ مکتب شهید سلیمانی بین المللی است

حاج قاسم چهره شاخص جهان اسلام بود/ مکتب شهید سلیمانی بین المللی است