مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 18:352021-12-30سياسي

رییس جمهور: مسائل فرهنگی اولویت قم است/حبس زمین توسط هیچ مؤسسه ای قابل قبول نیست


رییس جمهور با اشاره به اینکه بسیاری به دنبال آسیب رساندن به قم و ایجاد انحرافات در حوزه های فکری و فرهنگی قم هستند، گفت: اینکه مؤسسات هزار هکتار زمین را بدون استفاده در اختیار دارشته و برای آینده حبس کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: ما باید یک اقدامی در مجموعه قم که منشأ و حامی انقلاب اسلامی است از حوزه و قم و مجموعه این استان صیانت شود.

وی با اشاره به اینکه صیانت و مصون سازی قم باید به دست صاحبان خرد و اندیشه انجام شود، گفت: مدیران مجموعه ها در این راستا نقش مهمی دارند که باید به دنبال ایفای آن باشند، مجموعه ای که به دنبال خردورزی برای ایران و جهان اسلام است نیازمند صیانت است؛ بسیاری هم به دنبال آسیب رساندن به قم هستند و برخی می خواهند در حوزه های فکری و فرهنگی قم ایجاد انحرافات کنند به همین علت بزرگان و مسئولان همه مؤظف به صیانت از قم هستند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی اولین مسئله قم است، عنوان کرد: باید کارگروه های فرهنگی فعال و پشتیبانی های لازم انجام شود تا مجموعه ای نسبت به مسائل فرهنگی قم کارهای لازم را دنبال کند.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در قم کم اش هم زیاد است، ادامه داد: اگر برخی از کاستی های اجتماعی در قم پیشگیری و درمان نشود به جرم قابل کیفر و پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: مسائل فرهنگی اولویت قم است/حبس زمین توسط هیچ مؤسسه ای قابل قبول نیست

رییس جمهور: مسائل فرهنگی اولویت قم است/حبس زمین توسط هیچ مؤسسه ای قابل قبول نیست