مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 16:352021-12-30فرهنگي

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره عکس یلدا در آستارا


آیین اختتامیه جشنواره عکس یلدا با معرفی نفرات برتر در آستارا به پایان رسید.

- شاپور تشرینی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در آیین اختتامیه این جشنواره که در گالری هنری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این بندر مرزی برگزار شد، خاطرنشان کرد: سمن ها فعالیت های خوبی را در عرصه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان داشته اند.

وی با بیان اینکه فعالان این عرصه بی مزد و منت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: این آیین، پاسداشت فرهنگ و آداب و رسوم گذشتگان ما است.

تشرینی، با تاکید بر اینکه در این جشنواره هنرمندانی از دیگر شهرهای کشور نیز حضور داشتند، تصریح کرد: هنر زبان مشترک همه اقوام است و حد و مرز ندارد.

وحید خاصی پور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در این آیین، اظهار کرد: در شهرستان آستارا هفت سمن زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه با فروکش کردن آسیب های ویروس کرونا، شاهد آغاز مجدد فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی هستیم، ادامه داد: امیدواریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی، مانع از شیوع سویه های جدید این ویروس در سطح کشور شویم.

یوسف هدایتی، مدیر سمن پویندگان آرمان شهر فردا در این مراسم گفت: جشنواره فوق ویژه سفره های شب چله (یلدا) طولانی ترین شب سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره عکس یلدا در آستارا

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره عکس یلدا در آستارا