مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:002021-12-30سياسي

9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و فصل درخشش مردم در تقویم انقلاب اسلامی است


نماینده مردم شهرستان های بم نرماشیر فهرج وریگان گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و فصل درخشش مردم در تقویم انقلاب اسلامی است همچنین نماد عزت، - ایسنا/کرمان نماینده مردم شهرستان های بم نرماشیر فهرج وریگان گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و فصل درخشش مردم در تقویم انقلاب اسلامی است همچنین نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و ارزش های اسلامی ایستادگی کردند و فریاد زدند اگر دشمن بخواهد در مقابل دین ما بایستد با تمام قدرت در مقابل دنیای آن ها می ایستیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرابادی روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در مسجدجامع بم بیان کرد: نقش بصیرتی مردم در 9 دی زمانی مشخص می شود که ما گستردگی و پیچیدگی فتنه را بدانیم زیرا این فتنه ابعاد بسیار ظریف و دقیقی دارد.

غضنفرابادی اظهار کرد: فتنه در بستر انتخابات طراحی شد و نقشه ای از پیش طراحی شده بود که فرمول آن باید در ایران پیاده می شد این فرمول تحت عنوان انقلاب رنگین در برخی از کشورها پیاده شده و نتیجه داده بود.

وی به انقلاب های مختلف اشاره کرد وافزود: از جمله انقلاب هاگل رز در گرجستان یا انقلاب نارنجی در اوکراین همچنین انقلاب گل لاله در قرقیزستان تمام این انقلاب ها تحت فرمول خاص و در بستر انتخابات پیاده شده بودند که پشت ماجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و فصل درخشش مردم در تقویم انقلاب اسلامی است

9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و فصل درخشش مردم در تقویم انقلاب اسلامی است