مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:202021-12-30سياسي

مراسم 9 دی در شهرهای خراسان شمالی برگزار شد


مراسم محوری 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت، در همزمان با سراسر کشور در شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مراسم محوری 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت، در همزمان با سراسر کشور در شهرستان های خراسان شمالی با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

آشخانه بصیرت، راه رهایی از فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان است حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه اعتقاد به امام حسین علیه السلام، دین اسلام، قرآن و حمایت از رهبری در رگ و جان ما جریان دارد، گفت: در سال 88مردم هوشیار و آگاه و با بصیریت و آگاه نسبت به دین وارد میدان شدند و جلوی فتنه را گرفتند و در نطفه خفه کردند.

رازوجرگلان آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا گمنام شهر رازجرگلان برگزار شد همزمان با فرارسیدن 9 دی روز بصیرت و میثاق امت، با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور، حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهرستان، سرگرد قدیمی فرمانده سپاه و رییس بنیاد شهید شهرستان و مسئولان دولتی و انتظامی برگزار شد.

اسفراین ادامه مکتب حاج قاسم، گرفتن انتقام سخت از دشمن است حجت الاسلام موسوی، امام جمعه اسفراین در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 9 دی در شهرهای خراسان شمالی برگزار شد

مراسم 9 دی در شهرهای خراسان شمالی برگزار شد