مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:452021-12-30اقتصادي

خرید تلویزیون 65 اینچ با بهترین از فروشگاه افرالند


هر چند خرید تلویزیون 65 اینچ به بودجه بیشتری نسبت به سایزهای کوچک تر نیاز دارد ولی قیمت بیشتر این نمایشگرها ارزش کیفیت و تجربه دیداری بالاتر را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام افرالند، اگر اتاق تان بزرگ باشد و یک تلویزیون کوچک برای آن خریداری کنید؛ یا باید خیلی نزدیک تلویزیون بنشینید؛ یا تجربه ناخوشایندی از تماشای تلویزیون خواهید داشت.

این فقط تا وقتی است که مهمان در خانه تان را نزند؛ چون آن موقع دیگر همه نمی توانند جلوی تلویزیون بنشینند و برخی فاصله زیادی با تلویزیون دارند.

وقتی فاصله تماشاگر از تلویزیون زیاد باشد؛ هیچ چیز جذابی برای نگاه کردن وجود ندارد، پس خیلی سریع میهمانان تان وارد دنیای گوشی های اسمارت خود می شوند.

اینجاست که دیگر چیز زیادی از مهمانی تان باقی نمی ماند.

چاره کار چیست؟ معلوم است! یک تلویزیون با ابعاد و سایز مناسب برای اتاق پذیرایی تان خریداری کنید.

اگر منزل تان از حد معمول بزرگ تر است، مسلماً به یک تلویزیون بزرگ تر در حدود 65 اینچ یا 75 اینچ نیاز دارید؛ اگر فضای اتاق متوسط است خرید تلویزیون 55 اینچ هم کفایت می کند.

در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که خرید تلویزیون 65 اینچ برای چه کسانی توصیه می شود و بهترین برندهای تلویزیون در حال حاضر کدام هستند؟ خرید تلویزیون 65 اینچ سونی؛ کیفیت عالی در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تلویزیون 65 اینچ با بهترین از فروشگاه افرالند

خرید تلویزیون 65 اینچ با بهترین از فروشگاه افرالند