مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:452021-12-30اقتصادي

اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر رودخانه های گرمی و انگوت


رییس اداره منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت از اخذ سند مالکیت برای 350 هکتار از اراضی بستر رودخانه های حوزه مدیریتی اداره منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا بدرزاده صبح پنجشنبه در بازدید از تأسیسات منابع آب گرمی و انگوت اظهار کرد: تعداد 9 رشته رودخانه دائمی و فصلی جمعاً به طول 390 کیلومتر در حوزه مدیریتی منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت وجود دارد.

وی تصریح کرد: به منظور اعمال حاکمیت دولت بر اراضی بستر رودخانه ها و مسیل ها، برنامه ریزی لازم برای اراضی بستر تمامی رودخانه ها و مسیل ها و عرصه و اعیان تمامی تأسیسات آبی به منظور اخذ سند تک برگی به عمل آمده است.

رییس اداره منابع آب شهرستان های گرمی و انگوت گفت: با اجرای طرح ساماندهی به میزان 2 کیلومتر در طول رودخانه مرزی بالهارود بلغارچای به مساحت 6 هکتار از خاک کشور جمهوری اسلامی ایران که در سالیان گذشته به واسطه طغیان رودخانه مرزی از خاک کشور عزیزمان جدا شده بود، بازپس گیری شد.

بدرزاده افزود: در راستای حفاظت کمی و کیفی از رودخانه های شهرستان در 9 ماهه گذشته از سال جاری به میزان 15 هکتار از اراضی بستر رودخانه ها و مسیل ها که در سال های گذشته تحت تصرف قرار داشت، آزادسازی و اعاده به وضع سابق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر رودخانه های گرمی و انگوت

اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر رودخانه های گرمی و انگوت