مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:252021-12-30سياسي

مخدومی: نویسندگان کودک دین خود را به حاج قاسم ادا کنند


رحیم مخدومی با بیان اینکه در حوزه کودک و نوجوان آثار کمی مرتبط با حاج قاسم داریم که نویسندگان باید دست به کار شوند گفت: خدا او را به کودکان شناسانده است فقط ما باید تلاش کنیم که این چهره زیبا را با ادبیات و هنر ضعیف خراب نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رحیم مخدومی از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری هستند که به تازگی و در ایام دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کتابی برای کودکان با نام حاج قاسم و پرواز نقاشی ها نوشته است که انتشارات کتاب جمکران آن را چاپ کرده است.

این کتاب با استقبال بی نظیر مخاطبان در کمتر از چند روز به چاپ چهارم رسیده است.

به همین مناسبت مصاحبه ای با او داشتیم که در ادامه می خوانید: این کتاب بیانگر یکی از نقش های حاج قاسم برای کودکان است علت انتخاب این سوژه و کار برای سردار چه بود؟ کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها با موضوع سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برای کودک گروه سنی الف نوشته شده است.

این کتاب قرار است یکی از نقش های مهم حاج قاسم سلیمانی را برای کودکان بیان کند.

از آنجاکه امام زمان (عج) اختصاص به ملیت خاص و جغرافیای خاصی ندارد با توجه به اینکه حاج قاسم سلیمانی به معنی واقعی کلمه سرباز امام زمان (عج) بود و طبیعتاً به عنوان یک سرباز فرامرز هرجا مظلوم می دید احساس وظیفه می کرد به فریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخدومی: نویسندگان کودک دین خود را به حاج قاسم ادا کنند

مخدومی: نویسندگان کودک دین خود را به حاج قاسم ادا کنند