مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:152021-12-30سياسي

هنوز هم برخی از آسیب های فتنه 88 در کشور باقی مانده است


یک نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز هم برخی از آسیب های فتنه 88 در کشور باقی مانده است، گفت: از جمله لطمه هایی که این واقعه به کشور وارد کرد، تحریم هایی بود که علیه کشور ما بعد از آن وقایع وضع و چهره بین المللی کشور ما را در سطح جهانی مخدوش کرد.

- احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حماسه 9 دی در واقع فصل الخطابی در خصوص وقایع 88 بود، اظهار کرد: در آن سال مردم از همه اقشار و طیف های مختلف و تفکرات گوناگون و حتی طرفداران کاندیداهای مختلف به طور گسترده به میدان آمدند و با لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این ماجرا را خاتمه دادند.

وی ادامه داد: بعد از 12 سال اگر بخواهیم به این ماجرا نگاهی بیندازیم، بسیار شفاف تر و دقیق تر برای نسل قبلی و جدید قابل تشریح است.

جریانی که در انتخابات سال 88 شکست خورد، باید به نتیجه انتخابات احترام می گذاشت، کما اینکه در سال های 76 و 92، جریان شکست خورده به رای مردم و نتیجه انتخابات احترام گذاشت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز هم برخی از آسیب های فتنه 88 در کشور باقی مانده، گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که سازوکار قانونی انتخابات همان سازوکاری است که همیشه وجود داشته و همه افراد از هر طیفی اگر رییس جمهور یا نماینده مجلس شدند، با همین سازوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هم برخی از آسیب های فتنه 88 در کشور باقی مانده است

هنوز هم برخی از آسیب های فتنه 88 در کشور باقی مانده است