مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:452021-12-30سياسي

قانون گریزی منشا فتنه 88 بود/9 دی یک واقعه تاریخی ماندگار است


جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: قانون گریزی ریشه و منشا فتنه و ماجرای 88 بود، چرا که با وجود توصیه های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار غلامحسین غیب پرور این است که هر سالانه به طور میانگین یک انتخابات در آن برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هیچ کشوری در منطقه به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار نکرده است، در خرداد 88 یک انتخابات باشکوه مانند سایر انتخابات ها برگزار شد اما دشمنان خواستند حلاوت این اتفاق شیرین را تلخ کنند.

وی اضافه کرد: در سال 78 بار دیگر دشمنان برای براندازی انقلاب طراحی کرده بودند اما چون آن ماجرا خیلی سریع جمع شد، دشمن در قرارگاه های پنهان و نامبارک خود 10 سال کار کردند تا خرداد 88 را شکل دهند.

وی اعلام کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در آن سال که هنوز آرای مردمی شمارش نشده بود خود را برنده انتخابات اعلام کرد اما بعد از شمارش آرا، بازشماری آرا را خواستار شدند اما بازهم کوتاه نیامدند.

به گفته سردار غیب پرور، قانون گریزی ریشه و منشا فتنه و ماجرای 88 بود، چرا که با وجود توصیه های بزرگان نظام و عمل به قانون در انتخابات، این کاندیداهای ریاست جمهوری، بیانیه هایی صادر کردند و مسیری در پیش گرفتند که آب به آسیاب ریختند و فتنه 88 شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گریزی منشا فتنه 88 بود/9 دی یک واقعه تاریخی ماندگار است

قانون گریزی منشا فتنه 88 بود/9 دی یک واقعه تاریخی ماندگار است