مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:252021-12-30سياسي

حماسه 9 دی دفاع از منافع ملی بود


عمق فتنه 88 آن قدر نگران کننده بود که ملت ایران برای ریشه کن کردن این فتنه قیام کردند، نه اینکه با معلول برخورد کنند، بلکه مبارزه با علت کردند و حضور آنان در روز 9 دی، - ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی گفت: عمق فتنه 88 آن قدر نگران کننده بود که ملت ایران برای ریشه کن کردن این فتنه قیام کردند، نه اینکه با معلول برخورد کنند، بلکه مبارزه با علت کردند و حضور آنان در روز 9 دی، مبارزه با علت و دفاع از منافع ملی بود.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت وگو با ایسنا درباره حماسه 9 دی که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است، اظهار کرد: روز 9 دی حماسه ملی در سطح بین المللی است، چراکه منشأ آن ایمان، بصیرت و شجاعت ملتی است که در تمام صحنه ها یاور انقلاب اسلامی بوده اند.

مردم زمانی که ببینند انقلاب و اصل نظام در خطر است با حضور خود فتنه های داخلی و خارجی را خنثی می کنند.

وی افزود: این موضوع نشات گرفته از روحیه انقلابی و دینی ملت ایران است که شاهد بودیم در برخی از نقاط کشور مانند اصفهان مردم یک روز زودتر و در روز 8 دی وارد صحنه شدند و راهپیمایی بزرگی را در دفاع از نظام ترتیب دادند.

این روحیه ظرفیتی است که اگر خوب هدایت شود می تواند قوی ترین معضلات داخلی کشور را حل کند و در مقابل استکبار قاطع و راست قامت بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی دفاع از منافع ملی بود

حماسه 9 دی دفاع از منافع ملی بود