مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:402021-12-30ورزشي

اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان البرز برگزار شد


اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندان های استان البرز در زندان کرج با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

- ، اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندان های استان البرز در زندان کرج صبح پنجشنبه با حضور سرپرست اداره کل زندان های استان، رییس هیأت همگانی استان، رییس هیأت همگانی غرب کرج، نایب رییس خانه اوقات فراغت، بهنام محمودی پیشکسوت و ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال، حسین نوری قهرمان کشتی جهان و جمعی از مسئولین زندان های استان برگزار شد.

فرهاد بهرامی سرپرست اداره کل زندان های استان البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش در زندان ها گفت: این جشنواره ورزشی در رشته های والیبال، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز، طناب زنی، آمادگی جسمانی، طناب کشی و بازی های محلی در زندان های استان البرز طی دو هفته برگزار شد.

وی افزود: در مرحله اول 1518 نفر از زندانیان و در مرحله دوم 422 نفر در ندامتگاه مرکزی کرج و تعداد 104 نفر در ندامتگاه فردیس با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 57 نفر از آنها بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

سرپرست اداره کل زندان های استان البرز با اشاره به حفظ سلامتی و ارتقا روحیه مددجویان با ورزش گفت: هم اکنون ورزش صبحگاهی در تمام اندرزگاه ها با حضور حداکثری مددجویان و در شرایط خوب آب و هوایی برگزار می گردد، علاوه بر این سالن ورزشی چند منظوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان البرز برگزار شد

اختتامیه جشنواره زمستانه ورزشی زندانیان البرز برگزار شد