مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:452021-12-29ورزشي

اجرای 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به بهانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به بهانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

حسن عزیزی، امروز چهارشنبه 8 دی در نشست خبری تشریح برنامه های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دغدغه مجموعه ورزش و جوانان به عنوان یک دستگاه فرهنگی این است که باید نام، مکتب و مرام سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت ، نظام و مردم برای همیشه نه در یاد و خاطره آحاد مردم که در سیطره و رفتار عملی آنها تجلی پیدا کند که رسانه ها در این زمینه نقش بسیار مهمی می توانند داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در 2 سال گذشته 40 مکان ورزشی اعم از سالن، چمن و سایر در استان به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است و این کمترین کاری است که مجموعه ورزش جوانان می تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه 313 نهال درخت از امروز تا پایان سال با همکاری اداره کل منابع طبیعی و دستگاه های تابعه در سطح استان غرس می شود که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی

اجرای 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی