مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:552021-12-29سياسي

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دل ها» را تشریح کرد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان سردار دل ها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلیرضا فاطمیان پور مجموعه برنامه های فرهنگی این سازمان را به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان سردار دل ها تشریح کرد و گفت: این برنامه ها با رویکرد الگوسازی و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

فاطمیان پور در توضیح تولیدات موسیقی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پوئم سمفونی سرباز توسط ارکستر سمفونیک امروز چهارشنبه هشتم دی1400 در تالار وحدت اجرا می شود.

ملودی این اثر توسط آرمان مهربان برای گروه کُر مرکز موسیقی صداوسیما نوشته و اشعار آن توسط علی محمد مودب شاعر معاصر انقلابی سروده شده است.

همچنین دو قطعه موسیقی با نام های معرکه و میدان دارها با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب تولید و در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی