مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:402021-12-29سياسي

درستکار: حدود 30 هزار استاندارد ملی در ایران تدوین شده است


معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان استاندارد ملی ایران گفت: حدود 30 هزار استاندارد ملی در کشور تدوین شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان استاندارد ملی ایران گفت: حدود 30 هزار استاندارد ملی در کشور تدوین شده است.

ماشالله درستکار روز چهارشنبه 8 دی ماه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان مرکزی اظهار کرد: تقویت بخش های اداری، پشتیبانی و هزینه ای اداره کل استاندارد در استان مرکزی امری الزامی است، همچنین موارد مربوط به تجهیزات و تعمیرات نیز از محل پژوهشگاه سازمان استاندارد ایران تامین خواهد شد.

اداره کل استاندارد استان مرکزی جهت تامین نیروی انسانی با تعامل و همکاری مسئولان استانی و کشور به تامین نیروهای مورد نیاز بپردازد.

وی افزود: تاکنون حدود 30 هزار استاندارد ملی در کشور تدوین شده است، لذا با توجه به اصالت مباحث فنی در حوزه استاندارد، تبلیغات این حوزه نیازمند توسعه است.

درستکار تصریح کرد: اکنون بیش از 2 هزار و 500 آزمایشگاه همکار با سازمان استاندارد ایران همکاری دارند و بالغ بر 179 سازمان بازرسی تایید صلاحیت شده با این سازمان تعامل گسترده دارند.

وی تاکید کرد: تعداد کارکنان سازمان استاندارد ایران در سطح کشور 2 هزار و 700 نفر است و این در حالی است که بیش از 20 هزار نفر در سایر بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درستکار: حدود 30 هزار استاندارد ملی در ایران تدوین شده است

درستکار: حدود 30 هزار استاندارد ملی در ایران تدوین شده است