مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:352021-12-29ورزشي

برنامه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد


سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مصدومیت بازیکنان و تلاش در حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم ها، بر اساس مصوبه جلسه 23 خرداد 1400 مرحله پلی آف لیگ برتر مردان به صورت متمرکز در سالن فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم های اول تا هشتم جدول مرحله مقدماتی سهمیه حضور در این مراحل را به دست می آورند.

پس از پایان دیدارهای روز 24 بهمن ماه و مشخص شدن تیم های اول تا هشتم جدول مقدماتی، قرعه کشی برای مشخص شدن روز و ساعت بازی های مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر مردان سال 1400 را اعلام کرد که از روز سه شنبه سوم اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه آغاز می شود.

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفندماه، دور برگشت روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم اسفندماه و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روزهای شنبه و یکشنبه، هفتم و هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی در روزهای جمعه 13 اسفند (دور رفت)، یکشنبه 15 اسفند (دور برگشت) و سه شنبه 17 اسفندماه (مسابقه سوم) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد

برنامه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد