مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:052021-12-29سياسي

9 دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود


رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه 9 دی یک حرکت خودجوش و بدون فراخوان بود، خاطرنشان کرد: دنیا به این اتحاد خیره شد و ادامه 9 دی را در 22 بهمن سال 88 دیدیم که شعارها یکسان شد و در واقع 9 دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی بود که می خواستند به اهداف پلید خود برسند.

- صفر نصراله زاده روز چهارشنبه، 9دی ماه، در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 88 یک فتنه ی آمریکایی - اسراییلی بود که در اتاق جنگ استکبار طراحی شده بود.

وی ادامه داد: دشمن وقتی که فهمیده بود که دیگر نمی تواند از بعد نظامی با کشور ما مقابله کند، از طریق رسانه های خود قصد ایجاد توطئه و تشکیک در خصوص سلامتی انتخابات را داشت که البته زمینه هایی نیز از داخل و توسط عده ای از افراد شکل گرفت.

وی افزود: فتنه گران به اندازه ای نانجیب بودند که با بی احترامی در روز عاشورا حجت بر همه تمام شد و خوشحال هستیم که مردم تبریز با هدایت مرحوم آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه وقت پیشتاز این قیام شدند و با تجمع خود در روز 8 دی، مقدمات شکل گیری قیام 9 دی در کل کشور را فراهم کردند.

نصراله زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران در 9 دی 88 نشان دادند که به بلوغ سیاسی رسیده اند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود

9 دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود