مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:002021-12-29اقتصادي

توقف تولید بخاری های با بازده پایین


مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان و عضو هیئت مدیره شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: با بازنگری استاندارد 2-1220 و حذف رده های پایین برچسب انرژی بخاری های گازسوز دودکش دار، - صرفه جویی بیش از 3 میلیارد مترمکعبی گاز در چهار ماه سرد سال محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوروش هاشمی در تشریح شدت مصرف انرژی در کشور گفت: بر اساس تازه ترین آمار مرتبط با مقدار مصرف گاز طبیعی در کشور، در سال 1398 به 204 میلیارد مترمکعب و در سال 1399 بیش از 221 میلیارد مترمکعب مصرف داشته ایم که از این مقدار در سال 1398 در بخش خانگی و تجاری 61 میلیارد مصرف شده که در سال 1399 این رقم به 65 میلیارد مترمکعب رسیده، بدان معنا که بیش از 30 درصد از کل مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری اتفاق افتاده است.

وی به سهم بخاری های گازی اشاره کرد و گفت: در گرمایش ساختمان های مسکونی، بخاری های گازی سهم 75 درصدی دارد و هم اکنون حدود 20 میلیون بخاری گازی در منازل و اداره های سراسر کشور وجود دارد که بیشتر آنها از نظر رتبه مصرف انرژی در رده بسیار پایین و مواردی نیز بدون رتبه یا رده انرژی هستند.

بازده پایین بخاری های تولیدی کشور مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان در رابطه با بخاری های تولیدی در کشور گفت: بر اساس تازه ترین نتایج بررسی رده بندی شرکت های تولیدکننده بخاری های گازسوز، هم اکنون به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تولید بخاری های با بازده پایین

توقف تولید بخاری های با بازده پایین