مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:102021-12-29حوادث

افزایش اختیارات آتش نشانی برای نظارت بر ساختمان های ناایمن


مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به 3600 ساختمان پرخطر از نظر سازمان آتش نشانی در پایتخت گفت: افزایش حوزه اختیارات سازمان آتش نشانی می تواند به جلوگیری از حادثه کمک کند.

- مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه خبر در خصوص ساختمان های نا ایمن پایتخت از نظر سازمان آتش نشانی گفت: یکی از ماموریت های سازمان آتش نشانی جدای از مقابله با آتش سوزی کمک به ایمن سازی ساختمان های پایتخت است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به وجود 3600 ساختمان پرخطر از نظر آتش سوزی در پایتخت افزود: طبق برنامه ای که ما در سازمان از آن با عنوان نظام ایمنی ساختمان ها یاد می کنیم؛ اقدام به شناسایی این ساختمان ها در شهر تهران می کنیم.

وی بیان کرد: موضوعاتی از قبیل کاربری و شاخص های ساختمان های ایمن مواردی هستند که به بررسی ساختمان ها در 22 منطقه شهر تهران و در 32 هزار بازدید صورت می گیرد همچنین 3500 ساختمان در این بازدیدها نیازمند اقدام فوری برای ایمن سازی هستند.

داوری اظهار کرد: پراکندگی این ساختمان در پایتخت متفاوت است و مسلماً در مراکز شهر در بخش های اقتصادی و اداری این ساختمان ها بیشتر هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: معیارهای مختلفی از جمله سیستم اطفاء حریق، اطفاء دستی و اتوماتیک، راه های خروج، نمای ساختمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختیارات آتش نشانی برای نظارت بر ساختمان های ناایمن

افزایش اختیارات آتش نشانی برای نظارت بر ساختمان های ناایمن