مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:402021-12-29سياسي

9 دی تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای یوم الله نهم دی را برخاسته از پیوند عمیق و تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری اعلام کرد.

- در این بیانیه که همزمان با سالروز 9 دی منتشر شد، آماده است: یوم الله 9 دی یادآور روزهای استثنایی و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی همچون تظاهرات تاریخی عاشورای 57 است.

این بیانیه می افزاید: 9 دی سال 88 روز تجلی دست قدرت الهی در برابر فتنه عظیم و پیچیده آمریکایی، صهیونیستی علیه نظام مقدس اسلامی و خلق حماسه بزرگ ماندگار و سرنوشت ساز، روز نمایش اقتدار نظام اسلامی متکی به مردم، روز وحدت لاینفک ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، صیانت، بصیرت، دشمن شناسی، وظیفه شناسی و حماسه ماندگار است.

در این بیانیه همچنین آماده است، یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور بزرگداشت این روز بزرگ که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده ویژه برنامه هایی را در مرکز استان و شهرستان ها برگزار خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: برای تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری مراسم تحلیلی و تبیینی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری

9 دی تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری