مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:502021-12-29حوادث

تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان6کشته برجای گذاشت


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 24 ساعت گذشته، تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا شش کشته بر جای گذاشت.

- ، جهانبخش وحدت نژاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این تصادف ها که طی 24 ساعت گذشته به وقوع پیوسته، 30 نفر نیز مصدوم شدند.

وی بیان داشت: در این مدت، 20 مورد تصادف در بویراحمد و دنا، سه تصادف در کهگیلویه و یک تصادف در گچساران به وقع پیوست که این تصادف ها در ابتدای تونل ارتباطی لوداب، محور پاتاوه به دهدشت تصادف پژو و وانت سایپا بود که دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وحدت نژاد افزود: واژگونی خودرو در محدوده تنگ کناره نیز منجر به فوت یک خانم 42 ساله شد.

وی با بیان اینکه تصادف سمند و پژو پارس نیز در محدوده تونل شماره 5 و شماره 6 محور یاسوج به اصفهان دو فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت، گفت: با توجه به بارش برف و کاهش محسوس دما و یخبندان در استان و بویژه در مناطق سردسیری، توجه به توصیه های ایمنی در این زمینه ضروری است.

وحدت نژاد تصریح کرد: با توجه به یخ زدگی معابر، باید از تردد با وسیله نقلیه فاقد لاستیک یخ شکن یا زنجیر چرخ در مواقع یخبندان و لغزندگی خودداری و رانندگان در صورت مسافرت ضروری حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان6کشته برجای گذاشت

تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان6کشته برجای گذاشت