مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:202021-12-29سياسي

6 شهید در استان سمنان تشییع می شوند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در روزهای فاطمیه، مردم استان در شهرهای بیارجمند، شاهرود، سمنان و .

میزبان پیکر پاک شش شهید خواهند بود.

- ، با بیان اینکه پنج شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه دوم در استان سمنان تشییع خواهند شد، تاکید کرد: یکی از این شهیدان در بی ارجمند به خاک سپرده خواهد شد این شهید 16 ساله، گمنام و از شهدای عملیات خیبر و محل شهادتش جزیره مجنون ثبت شده است.

وی با بیان اینکه دیگر شهیدی که در استان سمنان تشییع می شود یک شهید 17 ساله گمنام از شهدای عملیات بدر است که قرار شده در لشکر 58 ذوالفقار نیروی زمینی ارتش در شاهرود به خاک سپرده شود، افزود: این شهید در شرق دجله شهد شیرین شهادت را نوش کرده است و بعد از 37 سال در آرامگاه ابدی خود قرار می گیرد.

هویت شهید شناسایی شده دفاع مقدس اطلاع رسانی خواهد شد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه شهید دیگر قرار است در دانشگاه فنی و حرفه استان به خاک سپرده شود، تاکید کرد: این شهید گمنام 19 ساله از شهدای عملیات کربلای پنج است و محل شهادتش شلمچه ذکر شده است.

سلامی با بیان اینکه شهید دیگری قرار است در گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود به خاک سپرده شود این شهید 21 ساله، از شهدای عملیات والف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهید در استان سمنان تشییع می شوند

6 شهید در استان سمنان تشییع می شوند