مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:152021-12-29بين الملل

خشم چینی ها از ایلان ماسک/ پکن به دفتر امور فضایی ملل متحد شکایت کرد


چین در نامه خود به «کمیته سازمان ملل در امور استفاده صلح آمیز از فضا» نوشته است که ایستگاه فضایی تیانگونگ مجبور شده است مسیر خود را برای جلوگیری از برخورد با ماهواره های استارلینک، - چین در نامه خود به کمیته سازمان ملل در امور استفاده صلح آمیز از فضا نوشته است که ایستگاه فضایی تیانگونگ مجبور شده است مسیر خود را برای جلوگیری از برخورد با ماهواره های استارلینک، تغییر بدهد.

کاربران شبکه های اجتماعی چینی روز سه شنبه 28 دسامبر در پی شکایت پکن به سازمان ملل متحد در مورد نزدیک شدن دو ماهواره شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی چین و خطر برخورد با آن، ایلان ماسک، بنیانگذار و رییس این شرکت اکتشاف فضایی را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، بر اساس سندی که چین در ماه دسامبر به دفتر امور فضایی ملل متحد ارائه کرده، ایستگاه فضایی تیانگونگ این کشور در ماه های ژوییه و اوت با خطر برخورد نزدیک با ماهواره های استارلینک شرکت اسپیس ایکس مواجه شده است.

چین در نامه خود به کمیته سازمان ملل در امور استفاده صلح آمیز از فضا نوشته است که ایستگاه فضایی تیانگونگ مجبور شده است مسیر خود را برای جلوگیری از برخورد با ماهواره های استارلینک، تغییر بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم چینی ها از ایلان ماسک/ پکن به دفتر امور فضایی ملل متحد شکایت کرد

خشم چینی ها از ایلان ماسک/ پکن به دفتر امور فضایی ملل متحد شکایت کرد