مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:352021-12-29سياسي

نشر و ترویج مکتب حاج قاسم یک وظیفه است


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با محور تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در سالگرد شهادت سردار دلها برگزار می شود.

- علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، با تشریح برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه های پیش بینی شده در دومین سالگرد سردار دلها در کانون های فهما با همکاری سایر دستگاه های و نهادهای اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی، یادواره های حاج قاسم سلیمانی، مسابقات کتابخوانی از وصیت نامه شهید سلیمانی و مسابقه دلنوشته ای به سردار دلها، توزیع بسته های غذایی به نیابت از سردار دلها در بین نیازمندان و محرومین از جمله برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام است.

وی، فضا سازی محیطی سطح مساجد و کانون ها، اجرای گروه های سرود و محافل انس با قرآن و ختم قرآن و صلوات هدیه ثواب آن به روح شهید سردار سلیمانی، پخش کلیپ و سخنرانی های حاج قاسم در فضای مجازی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و مراسمات ویژه سالگرد سردار دلها در روز 13 دی ماه را از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر و ترویج مکتب حاج قاسم یک وظیفه است

نشر و ترویج مکتب حاج قاسم یک وظیفه است