مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:552021-12-29سياسي

هشدار دادستان در خصوص اعتیاد پنهان در میان کارگران


دادستان زنجان به کارفرمایان در خصوص اعتیاد پنهان در میان کارگران هشدار داد و گفت: برخی از کارگران برای انجام کارهای سخت مواد مصرف می کنند که باید مراقب بود و با یک تست ساده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در بازدید از کنگره 60 زنجان با اشاره به اینکه معضل اعتیاد آسیب های اجتماعی در جامعه داشته و موجب بروز مشکلات برای هر قشری می شود، اظهار کرد: این موضوع موجب تهدید برای خواهر، همسر و فرزند می شود.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه آلوده شدن در دام اعتیاد مختص یک قشر خاص نیست، اضافه کرد: متاسفانه اعتیاد قشرهای مختلف مردم را آلوده می کند.

وی با اشاره به احساس پوچی شخص قبل از رهایی از دام اعتیاد بیان کرد: اما همین شخص اگر تلاش کند و از دام اعتیاد رها شود به خودش افتخار خواهد کرد.

کرمی با اشاره به اینکه به خاطر کار کنگره 60 الان فرصتی ایجاد شده است که افراد پاک شده اند و به خودشان افتخار می کنند، گفت: کنگره و یا هر روش درمانی موفقی که موجب ترک اعتیاد افراد شود، یک معجزه محسوب می شود.

دادستان زنجان گفت: باید نگرش ما به برخی از موضوعات عوض شود تا خیلی از مسائل را حل کنیم، مثلا بیماری اعتیاد هر کاری کنیم پشت در ما نشسته است و فرقی ندارد که خانواده از چه نوعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان در خصوص اعتیاد پنهان در میان کارگران

هشدار دادستان در خصوص اعتیاد پنهان در میان کارگران