مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:202021-12-29اقتصادي

ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی البرز به حداکثر می رسد


استاندار البرز از جدیت دولت سیزدهم در رفع موانع تولید، گفت: رویکرد ما حمایت از فعالان اقتصادی است تا بتوانیم رشد تولید و صادرات و به تبع آن اشتغال و رشد اقتصادی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه سه شنبه، در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک کوثر در اشتهارد و دیدار و گفتگو با جمعی از قطعه سازان استان، گفت: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم با نگاه به ارتقا تولیدات داخلی و رفع اتخاذ شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه بر این باور هستم که باید با تمام توان برای تحقق رشد اقتصادی 8 درصد در سال 1401 وارد عمل شویم و حتی از این رقم نیز فراتر برویم، ادامه داد: به طور قطع از تمامی شهرک های صنعتی استان و طبق برنامه، واحد های تولیدی و صنعتی در بخش های مختلف بازدید خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات و موانع آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

استاندار البرز یادآور شد: درصدد هستیم به گونه برنامه ریزی و اقدام کنیم که شهرک های صنعتی استان با حداکثر ظرفیت خود فعال باشند؛ موضوعات مهمی در نشست های تخصصی با صنعتگران برگزار شد و با همفکری مجموعه مسؤولان مربوطه به مصوبات خوبی رسیدیم.

عبداللهی از برگزاری نشست با قطعه سازان استان خبر داد و تصریح کرد: مسائل بسیاری را در خصوص، مالیات، تسهیلات، نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی البرز به حداکثر می رسد

ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی البرز به حداکثر می رسد