مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:202021-12-29ورزشي

آموزش مهارتی به 13 هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی فارس


رییس جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که در راستای اجرای تفاهمنامه سربازمهارت مبادله شده بین این نهاد و اداره کل ورزش و جوانان فارس، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که در راستای اجرای تفاهمنامه "سربازمهارت" مبادله شده بین این نهاد و اداره کل ورزش و جوانان فارس، امسال 13 هزار سرباز وظیفه از یگان های مختلف نظامی آموزش های مهارتی را فرا می گیرند.

مظاهر بابایی، چهارشنبه هشتم دی در جمع خبرنگاران گفت: طی تفاهم نامه مبادله شده بین جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اجرای طرح سرباز مهارت، 13هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتی و اشتغالزای این طرح بهره مند خواهند شد.

بابایی با بیان اینکه محل خدمت سرباز وظیفه مشمول آموزش، یگان های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی است، گفت: سربازان در این طرح، دوره های مهارت عمومی کارآفرینی و اشتغال و مهارت های زندگی را توسط جهاددانشگاهی و در محل چهار پادگان آموزشی واقع در شهرستان های شیراز، آباده، جهرم و کازرون طی می کنند.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: فاز سوم طرح سرباز مهارت از اردیبهشت ماه امسال آغاز و سهمیه آموزشی استان فارس به صورت ماهیانه 1127 سرباز تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارتی به 13 هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی فارس

آموزش مهارتی به 13 هزار سرباز توسط جهاددانشگاهی فارس