مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:452021-12-29ورزشي

ماجرای تصمیم کبری در والیبال/سپاهان از بین دو گزینه، سومی را انتخاب کرد


سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای اینکه بتواند رضایت اکثریت باشگاه های حاضر در لیگ برتر را بگیرد اقدام به برگزاری نظرسنجی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سی وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها از روز یکشنبه دوم آبان ماه آغاز شد و دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت ها روز چهارشنبه یکم دی ماه به پایان رسید.

سازمان لیگ با توجه به درخواست برخی از تیم ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت و اهمیت ویژه برگزاری هرچه بهتر لیگ برتر باشگاه های کشور در دور برگشت و مراحل پلی آف، همچنین توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از سیستم ویدئو چک، پیشگیری از تردد بی مورد در مسیرهای پروازی و زمینی، شیوع ویروس جدید به صورت متمرکز روش دوم: متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن، هر هفته 3 بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته ها و فینال هم به صورت دو برد و از سه بازی باشگاه های لیگ برتری تا پایان وقت اداری امروز (یکشنبه پنجم دی ماه) نظرات خود را اعلام کردند و روش نخست رای اکثریت باشگاه ها را به همراه داشت.

بر این اساس، هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین رای به روش نخست دادند و 6 تیم فولاد مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصمیم کبری در والیبال/سپاهان از بین دو گزینه، سومی را انتخاب کرد

ماجرای تصمیم کبری در والیبال/سپاهان از بین دو گزینه، سومی را انتخاب کرد