مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 00:052021-12-28اقتصادي

ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی این استان برای توزیع بین شهرستان های مختلف خبر داد.

- خرم آباد- رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی این استان و توزیع آن بین شهرستان های مختلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسفندیار حسنی مقدم در سخنانی گفت: از رسالت های همه ما رفع چالش ها، مشکلات و خدمت رسانی به مردم است و همه ما طبق این رویکرد باید در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران در زیر بخش های مختلف کشاورزی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما تابع قانون هستیم اما برخی از مشکلات ارتباطی به قانون ندارد گفت: همه ما باید در چارچوب قانون و ضوابط عمل کنیم اما این امر نباید بهانه ای برای ایجاد موانع کار سرمایه گذار باشد و با تفسیر قانون و پیچیدگی نظام اداری سرمایه گذار را با مشکل مواجه و در نهایت کم انگیزه کنیم، بلکه همه تلاش ما مدیران و کارشناسان باید در راستای ترغیب و تشویق سرمایه گذار باشد و تا جایی که می توانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: طرح های بزرگ و زیربنایی در اولویت کاری قرار دارند، چرا که در روند ایجاد اشتغال پایدار و همچنین در بهبود اقتصاد استان اثرگذار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی لرستان

ابلاغ اعتبار 300 میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی لرستان