مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 19:202021-12-28ورزشي

زمین اهدایی استاندار به قهرمان المپیک گم شد!


قهرمان پارالمپیک رشته پرتاب نیزه لرستانی با انتقاد از برگزاری تجلیل های صوری، گفت: در تجلیلی که در استان برای بنده انجام شد یک قطعه زمین اهداء شد که می گویند برگه اهدای آن گم شده است و سندی در این رابطه وجود ندارد.

حامد امیری دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در مراسم استقبالی که در لرستان از بنده کردند، از طرف استاندار سابق یک قطعه زمین به من اهداء شد ولی بعد از گذشت 2 ماه می گویند نامه گُم شده و هیچگونه سندی که زمین به شما بدهیم در دسترس نداریم.

وی با بیان اینکه تجلیلی که رسانه ای شد بزرگترین تجلیلی بود که برای بنده به عنوان قهرمان پارالمپیک شد و تجلیل دیگری نداشتیم، افزود: زمینی هم که به آقای محمدیان اهداء شد هم کلا گم شده و مشخص نیست که آیا زمینی به ما داده شده و یا فقط در جلسه گفته اند.

این قهرمان پارالمپیک عنوان کرد: در آن جلسه برگه ای مبنی بر اهدای زمین با حضور مسئولانی همچون فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در لرستان قرائت شد و من چندین بار در این رابطه با نماینده ولی فقیه در استان صحبت کردم که بسیار پیگیری کردند اما متاسفانه راه به جایی برده نشد.

وی با تاکید بر اینکه حالا من ورزشکار کجا می توانم حقم را بگیرم، تصریح کرد: در مراسم های تجلیل از قهرمانان معمولا همانجا سند زمین را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین اهدایی استاندار به قهرمان المپیک گم شد!

زمین اهدایی استاندار به قهرمان المپیک گم شد!