مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 16:052021-12-28سياسي

فراخوان برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی


دبیر کانون های خدمت رضوی استان قم گفت:سومین جشنواره خدمت رضوی با فراخوان ملی شروع شده است که این جشنواره دارای دو بخش اصلی ایده های خلاقانه و فعالیت های برتر الگویی و 4 محور برای ارزیابی است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر تکیه ای در نشست خبری دبیر کانون های خدمت رضوی استان قم یا اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد به تشریح عملکرد این کانون پرداخت و گفت: سومین جشنواره خدمت رضوی با فراخوان ملی شروع شده است که این جشنواره دارای دو بخش اصلی ایده های خلاقانه و فعالیت های برتر الگویی و 4 محور برای ارزیابی است.

تکیه ای ادامه داد: خدماتی که عموم مردم به نام امام رضا به نفع مردم در این طرح انجام می دهند با اتفاقات مرسوم تفاوت دارد.

وی با اشاره به ارزیابی آثار جشنواره خدمت رضوی، تصریح کرد: تمام آثار در دو سطح استانی و ملی ارزیابی شوند و تا بیستم دی ماه مهلت ارسال آثار است.

تکیه ای تاکید کرد: در صورت تایید اثر توسط هیئت داوران آن اثر به عنوان یک اثر الگویی در کشور باقی می ماند و در طی یک آیینی بهمن ماه مورد تقدیر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از آثار برگزیده در سطح ملی در یک مناسبتی در شهر مقدس مشهد تقدیر می شود.

وی گفت: در سطح استانی 24 اثر برگزیده و 8 اثر الگویی فردی و 8 اثر الگویی جمعی و 8 اثر آثار الگویی ایده های برتر انتخاب شده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی

فراخوان برگزاری سومین جشنواره خدمت رضوی