مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 14:352021-12-28سياسي

در شورای ترافیک دنا چه گذشت/ از ندانم کاری دهیاران تا ضرورت استقرار پلیس در پاتاوه


در دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان دنا به موضوعات مختلفی اشاره شد از جمله لزوم استقرار پلیس راهور در پاتاوه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، دومین جلسه شورای ترافیک شهرستان دنا به ریاست عبدالحمید پناهی فرماندار دنا و با حضور اعضای شورای ترافیک در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

پناهی فرماندار دنا در جلسه شورای ترافیک گفت: فلسفه اصلی شورای ترافیک فرهنگ سازی و آموزش صحیح  است، در فلسفه شورای ترافیک پارتی بازی و قوم گرایی وجود ندارد و مصوبات طبق قانون و آنجا که کمترین خطر را برای شهروندان داشته باشد اجرا خواهد شد.

پور خسرو بخشدار پاتاوه هم گفت: در جلسات قبل مصوباتی داشتیم که متاسفانه  اجرایی نشد و بهتر است که این مصوبات به مرحله اجرا درآیند.

پور خسرو اظهار داشت: یکی از نیازهای شهر پاتاوه استقرار پلیس راهور است که برای همیشه مستقر شود که برای این مسأله جا و مکان مناسب برای راهور  آماده کردیم که پلیس استقرار پیدار کند و قطعا  با حضور پلیس راهور بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی بخش پاتاوه رفع خواهد شد که امیدواریم هر چه سریعتر فرمانده راهور نسبت به این موضوع اقدام کنند.

پناهی فرماندار دنا در خصوص درخواست بخشدار پاتاوه برای اسقرار پلیس راهور در شهر پاتاوه و ساماندهی خودروهای میوه فروش گفت: یکی از مصوبات استقرار پلیس راه در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شورای ترافیک دنا چه گذشت/ از ندانم کاری دهیاران تا ضرورت استقرار پلیس در پاتاوه

در شورای ترافیک دنا چه گذشت/ از ندانم کاری دهیاران تا ضرورت استقرار پلیس در پاتاوه